Algemene Voorwaarden CoolCurl.nl
Inhoudsopgave:
Artikel 1 – Definities
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 – De prijs
Artikel 10 – Conformiteit en garantie
Artikel 11 – Levering en uitvoering
Artikel 12 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 13 – Betaling
Artikel 14 – Klachtenregeling
Artikel 15 – Geschillen
Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 1 – Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn
    herroepingsrecht;
  2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of
    bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
  3. Dag: kalenderdag;
  4. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van
    producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd
    is gespreid;
  5. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt
    om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die
    toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen
    informatie mogelijk maakt.
  6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te
    zien van de overeenkomst op afstand;
  7. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op
    afstand aan consumenten aanbiedt;
  8. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de
    ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of
    diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt
    wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
  9. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het
    sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in
    dezelfde ruimte zijn samengekomen.
    Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
    Naam ondernemer: M Zubair
    Handelend onder de naam/namen:
    CoolCurl.nl
    Vestigingsadres:
    Clingendaal 43, 3075LL Rotterdam
    Telefoonnummer: 0687022433
    Bereikbaarheid:
    Van maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 uur tot 18.00 uur
    E-mailadres: info@coolcurl.nl
    KvK-nummer: 83685715
    Btw-nummer: NL003859920B82
    Artikel 3 – Toepasselijkheid
  10. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer
    en op elke totstandgekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en
    consument.
  11. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze
    algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit
    redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt
    gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn
    in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden
    toegezonden.
  12. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van
    het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van
    deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument
    ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op
    een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
    Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand
    wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs
    elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de
    consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden
    toegezonden.
  13. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of
    dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van
    overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige
    algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem
    het meest gunstig is.
    Artikel 4 – Het aanbod
  14. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden
    geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  15. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden
    producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede
    beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de
    ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe
    weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of
    kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
  16. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de
    rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn
    verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
    • De prijs inclusief belastingen;
    • De eventuele kosten van aflevering;
    • De wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen
    daarvoor nodig zijn;
    • Het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
    • De wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
    • De termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de
    ondernemer de prijs garandeert;
    • De hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het
    gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een
    andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte
    communicatiemiddel;
    • of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke
    wijze deze voor de consument te raadplegen is;
    • De manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst,
    de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren
    en indien gewenst herstellen;
    • De eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan
    worden gesloten;
    • De gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze
    waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen;
    en
    • De minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.
    Artikel 5 – De overeenkomst
  17. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het
    moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de
    daarbij gestelde voorwaarden.
  18. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt
    de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding
    van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer
    is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
  19. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende
    technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische
    overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument
    elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende
    veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
  20. De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de
    consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en
    factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op
    afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om
    de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of
    aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
  21. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende
    informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een
    toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager,
    meesturen:
    a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten
    terecht kan;
    b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht
    gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het
    herroepingsrecht;
    c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
    d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de
    ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de
    overeenkomst;
    e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft
    van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
  22. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing
    op de eerste levering.
    Artikel 6 – Herroepingsrecht
    Bij levering van producten:
  23. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst
    zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn
    gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf
    door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte
    vertegenwoordiger.
  24. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de
    verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover
    dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien
    hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde
    toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking
    aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke
    en duidelijke instructies.
  25. De consument is bij ontbinding van de overeenkomst verplicht om de betreffende
    producten binnen 14 dagen retour te sturen. Deze termijn gaat in op de dag dat de
    consument kenbaar maakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht op de
    door de ondernemer aangegeven methode.
    Bij levering van diensten:
  26. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst
    zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen,
    ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
  27. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar
    de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake
    verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
    Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping
  28. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de
    kosten van terugzending voor zijn rekening.
  29. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo
    spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij
    is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de
    webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegt kan worden.
    Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht
  30. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover
    voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de
    ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de
    overeenkomst, heeft vermeld.
  31. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
    a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de
    consument;
    b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    d. die snel kunnen bederven of verouderen;
    e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de
    ondernemer geen invloed heeft;
    f. voor losse kranten en tijdschriften;
    g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de
    verzegeling heeft verbroken.
    h. voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
  32. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
    a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een
    bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
    b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen
    voordat de bedenktijd is verstreken;
    c. betreffende weddenschappen en loterijen.
    Artikel 9 – De prijs
  33. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de
    aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als
    gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
  34. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de
    prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de
    ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze
    gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen
    richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
  35. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de
    overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke
    regelingen of bepalingen.
  36. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn
    alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
    a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
    b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de
    dag waarop de prijsverhoging ingaat.
  37. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
    Artikel 10 – Conformiteit en Garantie
  38. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de
    overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van
    deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de
    overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien
    overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is
    voor ander dan normaal gebruik.
  39. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan
    de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de
    overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.
    Artikel 11 – Levering en uitvoering
  40. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in
    ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de
    beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
  41. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar
    heeft gemaakt.
  42. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden
    is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch
    uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is
    afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet
    dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan
    uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft
    in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op
    eventuele schadevergoeding.
  43. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de
    consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na
    ontbinding, terugbetalen.
  44. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer
    zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de
    bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een
    vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het
    herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele
    retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
  45. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer
    tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan
    de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is
    overeengekomen.
  46. Als klant onjuist adres doorgeeft en bedrijf pakket terug krijgt dan verzend kosten
    worden door klant betaald.
  47. Als klant hebt pakket bij ophaal locatie niet opgehaald en pakket na bepaald period
    terug gestuurd is, dan verzend kosten worden betaald door klant.
    Artikel 12 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
    Opzegging
  48. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die
    strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of
    diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen
    opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
  49. De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die
    strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of
    diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met
    inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn
    van ten hoogste één maand.
  50. De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
    • te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip
    of in een bepaalde periode;
    • tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
    • altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft
    bedongen.
    Verlenging
  51. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld
    afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet
    stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.
  52. In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is
    aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen
    en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal
    drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van
    de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
  53. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het
    geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor
    onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met
    een opzegtermijn van ten hoogste één maand en een opzegtermijn van ten hoogste
    drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan
    eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.
  54. Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren
    van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of
    kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt
    automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.
    Duur
  55. Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na
    een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste een
    maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het
    einde van de overeengekomen duur verzetten.
    Artikel 13 – Betaling
  56. Voorzover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument
    verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 7 werkdagen na het ingaan van
    de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot
    het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de
    bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
  57. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden
    nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer
    vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden
    aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de
    bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
  58. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde
    betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
  59. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens
    wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte
    redelijke kosten in rekening te brengen.
    Artikel 14 – Klachtenregeling
  60. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en
    behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  61. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd,
    volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de
    consument de gebreken heeft geconstateerd.
  62. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen
    gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een
    voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer
    binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een
    indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  63. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil
    dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
    Artikel 15 – Geschillen
  64. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene
    voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
  65. In het geval van geschillen kan de consument zich wenden tot Stichting
    WebwinkelKeur, deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing
    gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting
    GeschilOnline te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel
    ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak.
    Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen
    Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten
    nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op
    zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden
    opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
    Bezorgen
    CoolCurl.nl verzendt uw bestelling binnen 1 werkdag nadat uw bestelling is betaald. Bij een
    bankoverschrijving geldt het binnen 2 werkdagen nadat het bedrag bijgeschreven is op onze
    rekening. De pakketten worden afhankelijk van de gekozen vervoerder van maandag tot en
    met zaterdag geleverd, tenzij het een feestdag betreft.
    Het kan gebeuren dat een artikel is uitverkocht zonder dat het in de webshop vermeld staat.
    In dat geval nemen wij contact met u op om te zoeken naar de beste oplossing.
    De gewenste datum en tijdstip kunt u bij het plaatsen van de bestelling vermelden bij
    opmerkingen. Wij zullen dit in een e-mail of telefonisch aan u bevestigen.
    Verzendkosten
    CoolCurl.nl hanteert de volgende (bijdrage in de) verzendkosten:
    land postbedrijf prijs gratis
    verzending
    levering
    nederland DHL € 4,95 € 35 Volgende dag
    levering
    belgië DHL € 4,95 € 50 Volgende dag
    levering
    frankrijk dhl/deutsche
    post
    € 8,95
    3 / 4 werkdagen
    levertijd
    duitsland dhl € 6,95 € 75 3 / 4 werkdagen
    levertijd
    alle prijzen zijn inclusief btw, verpakking en administratiekosten.
    het is helaas niet mogelijk om op een postbus adres af te leveren.
    Ben je niet thuis op de genoemde afleverdag?
    Geen probleem! de bestelling wordt dan naar het dichtstbijzijnde postkantoor geleverd. De
    postbezorger zal hierover een bericht achterlaten in je brievenbus. Neem dit papier samen
    met je id. bewijs mee naar het postkantoor om daar je pakketje af te halen.
    afhalen van uw bestelling
    wij hebben geen winkel. Betaling van de bestelling kan vooraf met ideal, bankoverschrijving,
    afterpay of creditcard.
    bestelling geannuleerd
    als u uw bestelling annuleert, vergoeden wij alle ontvangen betalingen, inclusief de
    verzendkosten.