Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam. Sed nisi. Nulla quis sem at nibh elementum imperdiet. Duis sagittis ipsum. Praesent mauris. Fusce nec tellus sed augue semper porta. Mauris massa. Vestibulum lacinia arcu eget nulla.
Block "faq-accordian" not found
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, dat kan als je bestelling nog niet is verwerkt of verzonden.
Houd daarnaast rekening met een langere levertijd. Bijvoorbeeld in het volgende geval: wilt u een duurder product dan moet u bijbetalen en wordt uw gewijzigde bestelling pas verzonden als wij uw betaling hebben ontvangen.
Wil je je bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat is mogelijk. Hier zijn 2 mogelijke scenario’s:
1-Je bestelling staat nog steeds op CoolCurl.nl.
2-Je hebt je bestelling al ontvangen.
- Je bestelling staat nog op CoolCurl.nl.
Als je al hebt besteld, maar je product nog niet is verzonden, kun je je bestelling eenvoudig annuleren. Neem hiervoor contact op met de Klantenservice.
Let op: Heb je het product gekocht dat je wilt annuleren met een persoonlijke kortingscode? Meld dit dan bij de Klantenservice. Je kortingscode wordt niet uitbetaald, maar je ontvangt van ons gewoon een nieuwe persoonlijke kortingscode.
Is de klantenservice gesloten? Stuur een e-mail (info@CoolCurl.nl) of neem contact op met de Klantenservice als ze weer open zijn.
Het kan zijn dat je ‘s avonds een bestelling wilt annuleren, maar de Klantenservice is dan gesloten. Dan is het mogelijk dat uw bestelling alsnog wordt verzonden. In dit geval kunt u de bestelling kosteloos retourneren. Neem dan eerst contact op met onze Klantenservice.
- Je hebt je bestelling al ontvangen.
Als je je bestelling al hebt ontvangen en deze wilt annuleren, valt dit onder het retourproces. Hier vind je alle informatie over het retourneren van je bestelling.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
We willen je vragen om ons retourformulier in te vullen. Zo kunnen we je retour snel afhandelen. U bent hiertoe echter niet verplicht. Je voegt dan het retourformulier bij het product en eventueel een kopie van je aankoopbewijs in een verzenddoos.
Als u de doos waarin het product is geleverd en het bijbehorende beschermingsmateriaal heeft weggegooid, zult u zelf op zoek moeten gaan naar een vervangende doos en beschermingsmateriaal. Stuur de doos met het retourformulier, de kopie van het aankoopbewijs en het product goed verpakt naar:
CoolCurl.nl
tav. CooCurl.nl
Clingendaal 43
3075 LL Rotterdam
CoolCurl.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij CoolCurl.nl aankomen. Bedenk dus of u uw zending aangetekend en verzekerd wilt versturen. Zorg er ook voor dat u de zending voldoende frankeert, anders kunnen wij deze niet aannemen.
De retourzending wordt binnen 3-5 werkdagen door ons verwerkt.
Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?
We raden je aan om eerst te kijken of je de locatie van je bestelling kunt achterhalen met je trackingcode. Deze vind je in de verzendbevestiging. Hieronder vindt u de pagina’s waar u het trackingnummer kunt invoeren:
DHL
Beantwoordt het trackingnummer uw vraag niet? Controleer of onderstaande levertijd + 2 werkdagen is verstreken. De levertijd gaat in op het moment dat je van ons een verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen.
Zijn er meer dan 2 werkdagen verstreken bovenop de standaard levertijd? Gelieve ons te contacteren.
Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, willen we je vragen om je order-ID bij de hand te hebben.
Landen)
Tijd om te bezorgen
Nederland
1-2 werkdagen
België, Duitsland & Luxemburg
1-2 werkdagen
Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zweden, Spanje, Polen, Tsjechië, Servië, Montenegro, Sierra Leone, Finland, Griekenland, Turkije, Portugal en Cyprus.
2-5 werkdagen
Zwitserland, Noorwegen, Ierland, San Marino, Letland & Estland
2-6 werkdagen
Verenigde Staten, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland
6-8 werkdagen
Andere landen
6-15 werkdagen